can't break what's already broken.

Ibland vet man varken in eller ut. orkar egentligen in/te, men de räknas inte nu. Inte länge kvar till semester heller, då drar jag och baby iväg med bilen och upptäcker nya/gamla ställen, kommer bli mys. Saknar tiden då allt var så lätt, när man inte behövde bry sig så mycket om allt, när man var sådär liten att leka var det enda viktiga. Jag vill tillbaka, ta mig tillbaka!!

Helgen gick fort, som vanligt. Fredagen blev de grillning hos päronen, plus kubb oxh yatzy.Sen på lördagen var det dags för fest, och denna gång hemma hos Mickan som fyllde år :) Grattis (iefterskott nu ;) igen! :)
Snart är det mina flickors tur att ta studenten också, ni kommer ha de såå kul, och hoppas jag frår vara med er och fira eran stora dag! :)

Nu orkar jag inte mer.. tjooflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0