Forever and a day

Shit, känns som söndag idag men hur underbar är det inte att komma på att det bara är lördag :)

Igår kom mor och far förbi och hämtade upp mig, åkte dit och åt kött och färskpotatis, mumma! Fick sen låna bilen för att åka upp till Crilla där de minnsan firades midsommar på riktigt. Folk var glada, sjöng snapsvisor och fulla, haha så goa. Själv höll jag mig på de torra, kändes sådär, men var inte de minsta sugen på alkohol. När jag kände att jag hade gjort mitt för kvällen åkte jag hem med bilen till mamma och pappa och tog sen cykeln hem därifrån. Min snälla sötispappa följde mig ända in i lägenheten, haha! När han hade gått vart de tyst och ensamt, så jag passade på att städa lite, sen ringde älsklingen. :) & nu vill jag bara ha hem honom och pussa massa på han tills han nästan kvävs! :D

Ikväll får vi se vad de blir, hoppas mest på en hemmakväll i soffan under en filt och bra filmer. Har laddat ner 2 stycken nu som måste ses, så vi får väl se om min babe kanske vill se de med mig? :)

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0