Midsommar

Idag är det alltså midsommarafton, men vart är det fina vädret? De ska vara sol och varmt på midsommar ju. usch! Vaknade tidigt imorse trots att jag är ledig och kunde få sova så lääänge jag bara ville. men icke! För att inte väcka micke struntade jag i att sätta på tvn utan bara låg där och kollade på min söta lilla gubbe när han sov, sen kom astrid oc h joinade. Sen tröttnade jag och gick ut på en sköönt långpromenad :)

Micke åkte iväg för ungefär 1 timma sen, och de är redan tyst och tomt utan honom här.. och jag ska sova själv inatt, hur ska de gå? förmodligen ingen sömn alls. Önskar att han vore hemma så jag kunde få fira midsommar tillsammans med han, men nästa gång kanske :) Som tur är har jag astrid.

Ska hem till mamma och pappa för att äta sen tror jag, efter det blir de en sväng till crilla, men ikväll blir jag inte långvarig. vill inte lämna min lilla fislisa här hemma själv hela kvällen. :)

None

                                                 A S T R I D !

Kommentarer
Postat av: liza

Men GUD så söt kissemiss :)

2008-06-22 @ 16:57:17
URL: http://lajzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0