oh happy days

Gårdagen blev helt toppen, som vanligt med mina tjejer. Satt här innan, och de blev en hel del prat och skratt. Sen bar de iväg till statt där de faktiskt var lagomt mycket folk denna gång. Tack för en greeeat kväll babes! :)

I torsdags direkt efter jobbet kom baby och hämtade mig så drog vi iväg till kd. Hittade lite smått och gott, bl.a en väska, bikini och en tröjskjorta. Sen åkte vi ut i bergvik där de blev mer shopping och sen mat på donkan, skräll ;) Runt åtta åkte vi in till stan igen för att gå på bio. "Jiddra inte med Zohan" fick de bli, och gud så rolig den var. min älskling är de bästa som finns, tack för att du är min. ♥

I fredags på jobbet mådde jag dåligt precis hela dagen. Mådde illa, hade ont i magen och kände mig febrig men ändå stannade jag kvar och jobbade även över 1 ½ timma. Men när jag kom hem däckade jag direkt kan jag ju säga och sov och sov och sov, så då var min fredags-mys-kväll bortsovd. Men älsklingen fanns där iallafall och de var skönt. :) Så igår morse vaknade jag tidigt, väldigt tidigt, så jag tog mig en promenad och gick förbi maxi för att inhandla lite nybakat bröd till frukost vilket uppskattades av min älskling. Sen ringde örjan och frågade om vi ville hitta på någonting och självklart ville vi de, så de blev en tripp till Lungsund för att spela minigolf. Skiiiitkul! kom dock näst sist, men vad gör de när sällskapet är bäst!


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0