What comes after the blues

Sådär, ganska nyss hemkommen från mamma och pappa men innan de har jag varit hos Sara. Satt och pratade en massa med henne och emma, bestämde också ett datum för våran lilla tripp till ullared :) Sen åkte emma hem, och mimmi kom på besök. mycket mycket trevligt. Sen blev det en cykeltur till mamma och pappa för att lämna lite grejer, och nu sitter jag här hemma. väntar på att de ska komma något bra på tv, men de lär väk inte hända så ska leka lite med fisan istället :)

Imorgon ska astrid äntligen bli av med sin lilla "tratt" som hon varit duktig och haft på sig i en vecka nu :)





Vet inte vad jag ska säga mer än att jag tänker på dig och din familj så sjukt mycket. Sånt här ska inte hända, de får inte hända.. men ändå gör de det. De är inte rättvist!


Kommentarer
Postat av: lupum

vad får itne hända?

2008-06-24 @ 23:01:10
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0