Björn gustafsson

åh herregud , jag kan ite få nog av hans låt om Carina Berg! hah

Nu var det allt bra längesen jag skrev, men ha faktiskt varken haft tid eller lust. Men nu ska jag göra ett försök här.

I måndags drog jag och micke över till karlstad efter jobbet. Strosade runt på Bergvik och sen åkte vi till IKEA. Inhandlade oss äntigen de barbord vi kollat efter och som vi nu fått upp  vardagsrummet vlket vi tackar örjan hjärtligt för :)

Igår blev det hemmamys med micke och jeppe, men innan de var jag oc tränade en sväng. Kvälle bjöd på kycklingsallad, Let´s dance och massa mys. Inga fel alls efter en jobbvecka de inte. Imorse var de dags för träninge igen och idag gick de mycket bättre än igår. Innan träningen blev de morgonmys innan älsklingen skulle åka väg för att spela. Sitter nu hos mamma och pappa, har precis fått pappas goda pannkakor, och sa snart iväg  kalajs. Kvällen blir lugn, det blir nog så att den sänderas här med mor och far :)

NU ska jag ner och hjälpa mamma med pajerna inför morgondagens kalas som ska hållas här :) CIAO!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0