forever and always

Helg igen. Nuförtiden är helgen den enda tiden jag har ork och lust att skriva här.. dåååligt! Men det finns dock inte så mycket att skriva om för tillfället.

Igår jobbade jag bara till tjugo i ett, fanns inte mycket att göra på jobbet så jag kompade och knallade hemåt. Svängde förbi maxi för han inhandla lite grejer till älsklingen som åkte till linköping igår och blir där över helgen.. sen blev det lite träning. På kvällen kom pappa och hämtade mig och astrid, så jag har sovit där inatt. Kollade på så ska det låta, åt tacos och bara myste.

Snart kommer pappa hit... ska hjälpa mig med några hyllor, sen ska jag ner och träna. Resten av dagen är fortfarande oklar. Men det lutar mot att ta de lugn hemma, antingen här eller hos mamma och pappa. Ska försöka städa lite också. Marcus ringde igår och sa att jag kunde komma dit ikväll och kolla melodifestivalen med han och linda, så kanske blir de. Får se!

Saknar min babe sjukt mycket. looove you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0