Dreamin out loud

dagarna, veckorna, timmarna bara springer förbi, hinner inte ens tänka. Nu är det inte länge kvar till mina flickor får springa ut där på skolan och skrika och vara minst lika glada som vi var för ett år sedan. Kan inte säga annat än att jag är sjukt avis. Skulle göra allt för att spola tillbaka tiden ett år. Den sista tiden i skolan var pest, fast ändå inte. Alla inlämningar, prov osv kom alla på samma gång.. men när det är över ta vara på tiden ni har kvar i skolan alla studenter, annars kommer ni ångra er.
åh, ni kommer ha eran livs bästa dag och hela dagen kommer vara ett enda stort leende. :)

Nu ska jag snart på lunch, sen är de inte länge kvar tills jag slutar :) och imorgon är jag ledig!! Kanske blir en sväng till kd med mor och far, annars får jag ta och åka dit själv. På kvällen blir de mastis, sen hem till mor och far, som de ser ut just nu :) great!


image236


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0