Long time, no seen.

Även denna gång har de dröjt ett tag mellan mina inlägg, men tiden räcker inte riktigt till. 
 
Helgen blev som väntat toppen. Min lediga fredag spenderades mestadels i karstad med moder, sen var de bara hem och fixa iordning sig för taco på mastis. Mätta och belåtna for vi vidare hem till mamma och pappa där det blev yatzy och öl/cider. Sen var det lördag och dags för paintball med jobbet vilket var sjukt kul! Efter det blev vi bjudna på maxim, inga fel alls! Gick sen hem och gjorde mig redo för en kväll hos Wiklund. Fick nog världens godaste drink där som hon ska få göra åt mig igen :) Sen blev de statt, för att sen gå hem och sussa.

Söndagen bjöd på fika hos mormor, och sen tacos hos carina :) Men innan de var vi och kollade när jeppe spelade fotboll och även våran lilla astrid fick följa med!

Nu är de desperate och mys med min babe! CIOA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0