Sunday bloody sunday

Söndag och helgens sista dag. Helgen har varit otroligt lugn, men hade inte väntat mig något annat :)

I fredags blev det träning med mimmi efter jobbet, sen hämtade malin upp mig för en sväng på maxi. Efter det åkte vi till henne en sväng, pratade massa, sen gav vi oss iväg till saras nya lya för att kolla. Har dock sett lägenheten förr, men inte nu när hon bor där så de var trevligt.. och fint hade hon fått de också :)

Gårdagen bjöd på en heldag i karlstad med baby! Körde dit i ösregn, inte de roligaste kanske, men med älsklingen bredvid går allting bra :) Ble ikea, sen lunch på donkan, sen vidare in till stan. Blev allt lite shopping, så nu är jag nöjd :)
På kvällen kom vi på att bowling skulle bli kvällens syssla. så vi gjorde oss iordning, tog några cider och gick sen iväg för att bowla. Kan väl säga som så att det inte var min bästa omgång, haha! Men för baby gick de kanon, som vanligt :P

Idag är det våran dag, 21 månader ? Har legat och myst i sängen och kollat på talang och massa gossip. mysmysmys! Men myset är inte slut än inte, icke! Blir massa mera mys ikväll, men först vankas de träning!

B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0