The great escape

Solen skiner, de är varmt, nästsista jobbdagen denna veckan.. men de bästa av allt är att idag kommer min baby hem igen! Dock har han bara varit borta sen igår, men ändå :P första natten alone i lägenheten, gick som de gick. Sen kväll, tidig morgon.. men hann med enheldel så jag är nöjd :-)

Igår fixade jag med både det ena o de andra.. var förbi hos mor&far en sväng, sen blev de städning och matlagning. Vid 8 blev det en promenad ut mot skärgården med malla, men den blev inte så lånmgvarig då eliasson kom och hämtade upp oss för att åka hem till mig och kolla grey´s :) mys!

Idag ska jag träna, sen hem till mamma och fixa endel. B.la. ska jag tvätta bilen så den är riktigt fin när micke kommer hem så slipper han de. Har även städat hela lägenheten och gjort matlådor till imorgon. Hoppas han blir glaaaa! :)

Secondhand serenade - Fall for you.mp3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0