ab imo pectore

Söndagar är hemska, så otroligt hemska. åtminstonne varannan vecka, och denna vecka är en sån.. en hemsk.
Men till veckan kommer min söta hem redan på torsdag, och åker sen på måndag. såå underbart! varje gång det känns tungt, ska jag tänka på alla mysiga stunder vi får när gosen kommer hem.

Helgen har varit lugnt. Fredagen spenderades bla hemma hos pappi, sen passade jag på att gå in på maxi för att handla, hem och kolla idol och vänta på baby! blev mysmysmys när han kom hem.
Gårdagen blev kanon. tacos, cider, vattenpipa och världens bästa sällskap.

Jag älskar allt, alla allt! alla underbara vänner, alla mina tjejor, min familj min BABY! Jag är så evigt tacksam för allt ni gjort/gör för mig.. allt vi varit med om tillsammans, både gott och ont! & min älskling som alltid är så förstående och käreksfull mot mig. JAG ÄLSKAR ER!

Amor vincit omnia et nos cedamus amori

Kommentarer
Postat av: Mimmi

love you to snuttan! <3

2008-11-10 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0