Boston tea party


precis vad som visas på min tv just nu. Har sprungit runt här hemma och fixat med både det ena och de andra. dock går köket inte att fixas mera från min sida nu, vilket känns frustrerande. jag vill vill vill! Har däremot hittat en heldel nya fina grejer som skulle passa perfa i köket, för höra med min man vad han tycker om de när han kommer hem.

Dagen har mestadels bestått av jobb, sen efteråt tog jag mig en promenad ner till stan för att hämta mina göteborgsbiljetter, äntligen! ååh, han är ju bara för go den där gubben, eller gubbe var väl kanske att ta i, mannen kankse är ett bättre ordval. go är han iallafall! Fick mig även ett glatt samtal med min wiklund som alltid lyckas sprida glädje. Och imorgon är det hon och jag som ska ha mysiskväll.

Förövrigt saknar jag min prins, vilket jag gör helatiden, tjugofyratimmar om dygnet, varje minut.. Imorgon är det våran dag! då är det ju frukost på sängen och en godisbit nerpackad bland matlådan som gället. min inte denna gång, inte nu längre.. nu är han förlångt borta för de, så då kan jag inte pyssla om min andra halva.

men, bara för att han är sååå långt bort så älskar jag han minst lika mycket. vill att klockan ska gå fort så jag får höra hans röst snart. ♥

Kommentarer
Postat av: berra

saknar dig baby...

2008-11-18 @ 00:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0