Första advent


Vaknade tidigt idag så fixade iordning lite mys-god-frukost till mig och älsklingen. synd bara att de reeegnade. blä!
Hela dagen idag har varit konstig.. mitt humör har varit helt konstigt. men tur man har sina underbaringar omskring sig. Det här har helt klart varit den sämsta första advent någonsin. Men, som jag egentligen vet, så var det här de bästa som kunde hända just nu. men det suger, så jäävla mycket. Har gråtit som en bebis en massa idag. Imorgon kommer bli en otroligt jobbig dag, men jag ska klara de.. försöka iallafall.
När vi kom hem till mamma och pappa förut så sprang jag in i mammas famn och vi grät tillsammans. min lilla goa mamma.

Malin och emma var här en sväng förut. Det kändes så skönt att få prata av sig lite. Finns alltid här för er mina underbaringar! de känns så skönt att veta att vi alltid, vad som än hänger, kommer finns för varandra.

Igår fyllde bror år, så vi var där på fika. Micke och jag hade köpt en skitsnygg tröja till honom.. men när vi kom dit hade han redan en sån på sig. haha, så då hade han fått en likadan av Linda på morgonen. oootur! Men trevligt, de var de! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0