i miss you


Jag vet inte vad de är, men idag har det inte varit min bästa dag om jag sägert så.

allt känns så jobbigt.. det är jobbigt när min andra halva inte är hemma hos mig, det är jobbigt att vara själv..
jag saknar att komma hem tillsammans efter jobbet, lägga sig i soffan och bara ta det lugnt och senare på kvällen äta mat tillsammans.
ingenting är lika kul när man är ensam. mycket klaga nu, men idag måste jag, jag bara måste!


När jag pratade med M i telefonen förut på min lunch hade jag gråten i halsen helatiden, men jag höll mig. inte ska han få höra att jag är ledsen.. inte hans fel!
väntade bara på att det skulle bryta ut, och det gjorde de.. efteråt kändes det riktigt skönt, precis vad jag behövde.
Jag önskar bara att han vore hemma helatiden, inte bara på helgerna. men önska går ju!


Och desamma gäller med alla mina tjejer. Jag saknar er så de gör ont! Kim som är i thai, där också emma och malin är nu. Jag är så avis på er ska ni veta!
önskar jag vore där med er, underbart det vore!
Men nu är iallafall min biljett bokad, dock inte till thai utan till Gbg där jag ska hälsa på Malin i nya lyan (i december)..
och även de andra sötnosarna där nere såkart.


Har jag någonsin sagt att ni alla är det bästa jag har? att jag aldrig, aldrig, aldrig skulle klara mig utan er? trodde väl de :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Forstar precis vad du kanner, har inte sett min andra halft pa over 2 manader och det ar jakligt trakigt nar man bor ihop :(

2008-11-07 @ 13:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0