i shall believe

Helgen börjar leda mot sitt slut och likaså mickes lediga tid från Norget.. men först återstår det en myskväll tillsammans med bröderna runemård. lovely! 
annars idag har vi grejat mera i köket, varit hemma hos Carina på middag och varit såå duktiga och slängt en massa massa skräp på sopstationen. Snart ska jag gå ner till källaren och joina bröderna.

Igårmorse styrde vi bilen mot ikea ännu en gång. Denna gång för att köpa spegeln jag ville ha som inte fanns i torsdags, sen beställde vi även en schläsong som kommer hit den 25e. De kommer bli såå mysigt i våran mysanhörna så. eller vår och vår, det är älsklingen som inreder den. min skrutt :)

Nu tycker jag att Malin och Emma ska komma hem någongång, och Kim med för den delen! SAKNAR ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0