IKEA


Idag var det extra tungt att knalla iväg till jobbet när älsklingen låg kvar i sängen och snosade.. hade sån lust att bara skita i allt och springa in och lägga mig hos min fina igen. men det funkar inte så, tyvärr. önskar bara att de här sista 4 veckorna kommer gå fort, riktigt fort.

Efter jobbet knallade jag bort till konsum. sen skickade sundbladh sms och frågade om jag ville följa med henne och nicke till ikea.. de tackar man ju inte nej till direkt. så så fick de bli, mycket trevligt.
så sjukt sjukt mysigt att åka bil på kvällen när det är mörkt, mmh!

imorgon blir det bowling och buffé med jobbet på kvällen. men innan de är de jobb som gäller, och direkt efter de följer therese med mig hem sen ska vi iväg och fixa en massa.

SNÄLLA, låt dessa dagar gå fort och ge mig fredag! Jag ska göra dig stolt älskling, jag ska. Du är så underbar så hälften vore nog. Du förstår mig som ingen annan gör. igår var guldvärt, tack för du lät mig säga alla saker jag sa, skönt att få ur sig allt. tack tack tack!
saknar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0