it´s best to keep it all inside

min dåliga dag förvandlades till en bra dag då mina små sötnosar, mimmi & wiklund, kom på besök. trefligt :) annars idag har jag tvättat och plockat en massa här hemma.
Måsta börja förbereda köket inför helgen då det är renoveringsdags på G. ääänligen! de kommer få de så fint, min gris och jag.

även fast det tillslut blev en bra dag så är det ännu inte perfekt. Mitt magont sitter fortfarande i och min älskling är inte hos mig. När han inte är hos min kan ingenting bli perfekt, så de så! Han var lite krasslig igår så gjorde lite extra goda matlådor åt honom att ta med sig till Norge, och skickade även med en lite överaskning som jag berättade om förut. tror han blev glad, hoppas så :)

Nu ska jag hämta tvätten! ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0