LEDIG


Mina lediga dag har hitills varit helt underbar. vaknade tidigt (som vanligt) bredvid min älskling, så de blev lite gos innan jag gick upp. Strax före nio åkte vi till maxi för att börja måla köket. Sen blev de vidare iväg till varnumshälsan för att ta spruta inför resan och usch säger jag bara.. de gillades inte från min sida. Efteråt var baby så gullig och bjöd mig på thaien.

Igår var de jobb för min del, och direkt efter jag slutat kom baby och hämtade mig för en tripp i karlstad. Hittade lite smått och gott, sen blev de bergvik för att hämta boxningssäcken micke beställt och vidare till IKEA. en riktig riktig mysdag med min fina :)

Nu har vi målat klart en gång i köket och om ett tag ska vi måla en gång till. de blir såå snyggt! me like!  men just nu är vi förtjänta av lite slapp i soffan så nu blir de tvn.

HEJDå :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0