my love


Igår ringde min älskling till mig runt 5 och berättade att han var påväg hem.. trodde seriöst jag skulle börja gråta av lycka! så direkt när jag slutat jobba vid 6 sprang jag helavägen hem för att PUSSAS! dock är han sjuk den stackaren. men vad gör de, sålänge jag får ha honom hemma :) Så nu blir det 6 hela nätter tillsammans. Ja, ni läste rätt. 6 nätter! underbart!

imorse var de tyngre än vanligt att kliva upp, men fick ju träffan på lunchen då han kom och hämtade mig.. efter jobbet blev de hem en snabbis, sen ut på promenad och sen till farmor där de bjöds på massa fika. mumma! När jag kom hem därifrån hade min sötaste sötnos dammsgit och vikt tvätten. hur underbar kan man bli? ååh :)
Nu har vi legat i soffan och myst till Bonde, och kollar nu på Grey´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0