SNÖ!

love love love love! underbart helt enkelt.

Idag när jag satt på jobbet och skulle vända mig om för att prata med marie kollade jag ut genom fönstret och skrek "de snööööar" så alla kollade på mig, haha! men såå underbart att snön äntligen kommit, och man kan ju hoppas att den kommit för att stanna. Dock kom den lagomt till min lunch då jag hade planerat att gå hem för att äta, men de gick ju inte i den snöyran så fick bli utan lunch och äta direkt när jag kom hem.

Tog mig en lång, lång, lång promenad förut & gud så skönt de var, dock kallt. Svängde även förbi maxi för att handla lite, vilket jag inte gjort på hela veckan så de började bli tomt i kylen.
Nu har jag myst ner mig i soffan under mitt varma täcke och checkar idol. nice nice!

ikväll kommer äntligen snutten hem, lääängtar!



   vad skulle jag göra utan min llilla asta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0