So please won’t you tell me where the road will end

Fredag, efterlängtade fredag.. & med fredagar innebäs MYS (älsklingen kommer hem) Dock kommer han inte förrens sent ikväll, men det stoppar inte oss för mys. nono, big nono! I LOVE YOU!

Idag har jag skrattat på jobbet, jag har skrattat så jag fått ont i magen. såå underbart! tacka vet jag jobbet, och alla godingar där. när jag slutat vid 3 kom jag ut och det var svinkallt, så therese erbjöd sig att skjuta hem mig. haha, inte många meter de!
Sen tog jag mig en lång och härligt promenad, och såklart så började de spöregna på mig, men jag var glad för de.. de är ju fredag :) Ska snart hem till pappi och låna bilen, handla och slänga lite flyttkartonger. Sen tänkte jag stanna där och kolla idol, ingen hit att sitta själv en fredagskväll, så varför inte spendera den med världens bästa pappa?


Everytime i see your face baby i get so weak in my knees,
everytime i lay my hands on you it's like i don't know how to speak..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0