andas, jag kan inte andas..


förtillfället har jag varken internet, tv eller telefon i nya lyan.. vilket gör att jag saknar min kära så mycket mycket mera! Men, bästig som han är, så kommer han hem ihelgen vilket han egentligen inte skulle. Gissa om jag blev glad!? :)
 
Förra veckan + helgen bestog mest till att flytta, flytta och flytta! usch, jag är så trött på kartonger nu så fy. I lördags blev det städning av gamla lägenheten vilket vi hade gjort mycket bra och vi klarade besiktningen galant.
I söndags kom malin förbi en sväng också för att kolla in lägenheten, och igår kom wiklund. Vilka glädjespridare de är de där två ändå, kan inte sluta le i deras sällskap! :)

Idag får vi se vad jag ska försöka fördriva min kväll med.. Fast först ska jag jobba till klockan 6! hoppas hoppas hoppas vi kan fixa så vi får tv ikväll!

Nej, luuuuunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0