Cooold¬


burr, kallt kallt kallt. Sitter i soffan inlindad i mitt underbara duntäcke, satt som pricken över i de. Kom ganska nyss hem från ännu en arbetsdag.. skulle egentligen slutat 3 idag, men så frågade Johanna om jag ville byta "sena dagen" med henne, och självklart ville jag de eftersom min är på fredag.. så idag har jag jobbar 06.30-18.00 :)

Min mage bara värker och värker, och har nu gjort de heladenna vecka, usch. nu skulle min bubbe vara här och klappa på min onda mage, men de får vänta tills fredagnatt.. & det känns som 100 år tillsdess :(
Ska bädda ner mig nu och ligga här sålänge de bara går (vilket kommer vara typ 10 minuter)


ÄLSKAR MIN GRIS MEST AV ALLT. KOM HEM TILL DIN FRUGA NU SÅ HON FÅR PUSSA MASSA MASSA PÅ DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0