gudrun

ja, man skulle ju nästan tro att det är gudrun som kommit på besök så mycket som de blåser ute. Höll på att knappt ta mig hem från jobbet förut, ii blåst och regn. blä! Tur att jag  har nääära.
Efter jobbet har jag inte haft en lugn stund. Packade bilen full med skräp och åkte sedan iväg och slängde de, äntligen! Sen var jag nere på stan för att fixa med mina glasögon, dock var hon i butiken inte lika munter som jag idag. Sen blev de systemet, där jag verkligen inte var emsam, och likaså på maxi. Men fick iallafall med mig en vinflaska från systemet till mor och far som tack för all hjälp och ack så glada de blev, mina små päron :)

Sen kommer emma och sara hit till idol, så de blir mys med de ikväll. Sen kommer baby hem senare ikväll, äntligen!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0