Haaaaaa,

Länge sen de ploppade upp ett inlägg från mig nu men tiden har icke räckt till, sen har jag inte haft lust heller iofs

I fredags kom min prins hem och då blev de mys vill jag lova. Sen på lördagen drog vi igång med sovrummet. Det spacklades, slipades och allt annat såntdära kul. Så nu är det bara måling av taket kvar, vilket jag inte vågar, sen ska das tapetas upp!
Men de bästa av allt är att på torsdagnatt kommer han hem igen den där underbaringen! :)

allas våran söta lilla elvis har nu hittat hem efter 2 dagar i försvunnenhet instängd i mamma o pappas grannars källare. aaw, ni skulle sett han förut när han fick se mat och vatten, omg!
'påtal om söta katter, nu står min fisa utanför dörren och ropar (jamar) på mig, så bäst jag myser med henne nu.

Tjingeling.

Baby, du är det bästa som finns! De & jag föralltid.. aaiiight? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0