i´m in love

fredag, älskade fredag. äntligen är dagen här som jag längtat efter hela veckan, men jag är nog inte den enda som längtat.. de finns nämligen en liten tös som fyller 20 år idag, som säkert har längtat efter just denna fredag riktigt riktigt länge. GRATTIS PETRA! Hoppas din dag blir super :) imorgon ses vi äntligen! & då kommer även malin hem :)  

Igår kom pappa hem till mig efter jobbet för att sätta upp stänger i garderoben så vi kan hänga in alla kläder, så de ska jag försöka ta tag i när jag kommer hem och hoppas på att jag är klar tills älsklingen kommer hem. Sen hann vi även med att börja måla hallen, dock går det inte att rolla där för strukturen i tapeten är för grov, så de skulle se lite tajkon ut då.. så de var bara att måla med en pensel de, fyfan vilken tid de tar och usch vilken träningsvärk jag har idag! haha. men det stoppade mig inte från att måla ända fram till 2-halv3 inatt, men ändå är inte allt målat, tyvärr. Men de ska jag också försöka fixa innan micke kommer hem. undrar hur jag ska hinna med allt jag tänkt på mindre än 3 timmar? tur att helgen tittar förbi nu iallafall så de blir lite vila :)  

Nu är det frukost, men jag orkar faktiskt inte gå ner till den där kalla matsalen, plus att min frukost-kompis (broder) inte är här idag.. så jag tar de lilla lugna här istället. skönt de också :)  

ikväll blir de äntligen mys, som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0