Life is a song

Jag och bloggen går inte riktigt ihop just nu har jag märkt.. har inte blivit av att jag skrivit. finns dock inte så mycket intressant att skriva heller för den delen. men men, that´s life!  

I helgen blev iallafall sovrummet klart och jag är så nöjd så nöjd. De blev superfint, mycket bättre än jag trodde. så nu fattas de att få upp lite småsakeer så är de rummet klart sen. Vardagsrummet har vi också nästan blivit klara med :) Hallen som väntar här näst, men vi får se när de bli. Jag vill bara att allt ska bli klart nu, nu, nu! :D  

Igår kom mamma och pappa på tacos på kvällen, annars gjorde jag inte mycket.. var nere och sprang i källaren efter min kära kisse  astrid som tyckte det var jääättekul när jag fick jaga henne. Knasig katt de där, men ack så underbar, min lilla bebis :)  

Nu är de inte sådär jäättelänge kvar till min älskling kommer hem igen. men  i helgen kommer det även hem flera godingar, mmmh :) fast wiklund den skiten kommer inte! På fredag är det nämligen ingen vanlig dag för det är Petras 20 årsdag, yeeey! Kanske blir lite shopping på systmet i helgen tillsammans? haha! Så dit ska vi iallafall på lördag för att fira våran lilla tös. Och näst på tur är Kimpan som svikit krillehöla för att dra till Thailand, fuuusk!  

Idag blir de kd efter jobbet för att hämta min nya brills, får se hur de blir. Pappsis ska följa med, han gillar inte när jag kör till karlstad själv.. haha, är jag en så dålig förare alltså? ;) men alltid kul med lite sällsis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0