lovely

Idag försökte jag verkligen ligga kvar i sängen, men vid 9 fick jag nog.. gick då upp och fixade mickes matlådor som han ska ha med till norge, så nu är de klart :) & äntligen har han också vaknat och vi sitter nu och kollar reprisen av idol.

Igår blev de en tidig morgon.. fixade frukost till baby som skulle iväg och vara duktig. Själv tog jag mig en morgonpromenad, dock lite länge än jag tänkt mig men  skönt vare! Sen blev de en dusch, och efter de knallade jag ner på stan. Köpte inflyttningspresent till marcus och linda, en elvisp och en ljudlykta blev de från mig, emma, david och micke. Sen mötte jag upp emma och sanna på en fika.
På kvällen blev det mys med kinamat, oth och gossip med min prins. underbart!

Nu blir de annant, ciiiiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0