Smarta jag


Skulle gå ut förut, så slår jag igen dörren i vanlig ordning men precis när den går igen kommer jag på att alla nycklarna ligger kvar inne i lägenheten (dörren låses automatiskt) De första jag gör är att smsa till micke, som jag vet låg och sov, men vad skulle han kunna göra liksom? flera mil härifrån, hah dumma mig. Så jag ringer pappa ihopp om att han inte hunnit iväg på curligen än, vilket han inte hade. Med panik i rösten frågar jag vad jag ska göra om jag låst in alla nycklar, så säger min kära far -"Men tog du mickes nyklar som låg i min bil förut?" & de hade jag givetvis inte.. snacka om tur. Så då var det bara att knalla hem till de för att hämta den, passade även på att handla lite. kylen = tom (förutom cider & öl)

annars har jag inte gjort mycket idag. Eller jo, de har jag ju. Åkte iväg till kd direkt efter jobbet för att hämta brillorna och hann även med en svänga på stan. & så ni vet så är min pappi de bästa som finns! Blev även en donkan innan bilen rullade mot hölan igen!

Örjan kom upp en sväng förut efter han slutat jobbet och berättade att Jeppe ramlat och slagit i knät så han fått sytt den stackaren. Så de får nog bli en visit där på fredag efter micke kommit hem och köpa med något gottit åt honom den lilla skrutten.

Nej, nu ska jag föna håret och sen kika vidare lite om de finns någon bra film att ladda ner! goooodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0