Tapetsering

yesyesyes, äntligen har tapetseringen i sovrummet dragit igång. Eftersom mina män var så duktiga här igår så bakade jag en stor äppelpaj åt de och den uppskattades att. Nu kommer de snart hit igen för att göra klart de sista, sen blir de upp med sängen och invigning i nya rummet.

Igår var både jag och micke lediga så vi ägnade dagen åt varandra. Frukost på sängen, handling på maxi och sen lunch på thai. älskar dig min gos.
Sen  på kvällen blev de även mys med lite cider och tilltugg till idol. & ja, jag är sjukt glad för att Jesper äntligen åkt ut! lir

Idag ska jag träffa malin en sväng som kommit till hålan över helgen, vill även hinna med att träffa wiklund som även hon är hemma! :)

Bäst jag väcker baby nu eftersom pappa & örjan kommer vid tio :)
Soooo loong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0