ÄNTLIGEN

Just nu är jag såååå glad. Inte bara för att min älskling kommit hem utan för att vi äntligen bokat våran resa. äntligen äntligen äntligen ska jag få komma utanför sveriges gränser! Så nu har nedräkningen börjat, åker den 30e december - 13e januari så de blir att fira nyår i egypten. UNDERBART!

Ikväll blir de mysis med gosen, kolla på tv och bara må göött! igår kom han hem. Vaknade av en gosig puss, så gick jag upp och fixade mat åt honom sen kollade vi de 2 nya avsnitten av oth.

Hann med en fika igår med Sanna och kim igår också.. Sen tog vi oss en runda med bilen. Kommer sakna Kim sååå mycket när hon far iväg till thai. Kan ju dock inte vara annat än avis på henne! :)

Tjingelign! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0