Dansa efter min pipa

shit, redan onsdag? veckan hittills har gått oerhört fort.. men det är nog bara för att micke åkte tillbaka till Norge i måndags istället för söndag, men jag klagar icke! Men på fredag kommer han idag den sötingen.

igår knallade jag hem till marcus & linda där de grejsades en heldel med tapetsering och målning. De bjöds även på lite fika, mmh! Sen gick jag iväg och hjälpte mamma i tvättstugan sen följde hon med mig till maxi för att handla lite :) Sen hade jag mysis framför tv, dock själv.. men de var så kallt så kallt i lägenheten så fy. 2 täcken + 1 filt blev de inatt. hehe.

Ikväll är de idol igen, får ju inte missas.. Men innan de blir de promenad med emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0