Fever

imorse vaknade jag upp, varm som en spisplatta så de fick bli att stanna hemma. Men nu tror jag febern är så gott som borta men halsontet sitter kvar. Skönt att bara ta de lugnt en dag med, har stressat på tok för mycket den senaste veckan.

Igår kom pärona och hämtade mig på jobbet så åkte vi till veterinären med lilla elvis som gjort sig illa den stackaren.. men de hittade ingenting och trodde bara han behövde vila, så nu blir de inte utgång för honom på några dagar. Men väl var väl de, så de inte var något farligt.
Sen åkte vi hit, hämtade massa kartonger och körde iväg till huset, blev 3 vändor men där emellan hann vi med lite fika. tack tack för all hjälp :)

Nu sitter jag och väntar på min karl som snart kommer hem. De bli tacos, mys, one tree hill och gossip ikväll. underbart! Långhelg denna gång också, kan inte bli mycket bättre! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0