Get Cape. Wear Cape. Fly.

Helgen har gått fort, mycket fort.
Har umgåtts enheldel med min älskling, och duktiga som vi varit så har vi packat massa massa saker och även kört iväg till huset. Sen har vi även hunnit med middag hos mickes päron, mina päron, kalas hos micke mormor och morfar och massa massa mys! underbar helg!
Igår fick jag även träffa min genomförkylda malin, äntligen! Micke körde ut oss till skärgården så tog vi oss en promenad in och vi hann prata om både de ena och de andra. taaack baby! :) Men nästa helg ses vi igen!

Idag vakande jag med halsont, så stannade hemma. Har hunnit packat och städat här hemma i lägenheten så de känns bra.  På onsdag går de (förhoppningsvis) sista lassen till huset. Alla större möbler ska då flyttas sen ska lägenheten städas ut  så jag får bo hemma hos pärona en sväng. Men på fredag ska vi sova i nya lyan, läääängtar!

Nej, dags att fortsätta fixa så jag kan kolla på tv med gottsamvete ikväll! tjosvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0