Hektisk dag

Snart är redan veckans första dag avklarad och de har minstsagt varit hektiskt.

Hann med ett härligt träningspass direkt efter jobbet, sen hem för att laga mat och packa endel. Sen bestämde jag mig för att ta tag i tvätten som nu snart är klar, så de känns skönt att slippa den sen. Har även hunnit med en solning också.
Emma ringde förut och ville ut på promenad, men jag kände att jag hade för många bollar i luften just då, men jag börjar ångra mig.. skulle vara skönt att komma ut i den friska luften en stund. kanske får bli lite senare för först ska jag bli klar med allt här hemma är de tänkt.

De är väl bäst jag fixar vidare så jag blir klar någongång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0