Idol!

Jani, vad är de för socker som är med idag egentligen? säger absolut inte att jag är bättre, för de är jag defenitivt inte så ;D haha!
Har försökt packa endel idag eftersom första lasset går iväg på torsdag.. Sen nästa torsdag får örjan nyckeln till hela huset, så då är de bara att köra på. underbart!
Kvällen kommet tillbringas bland kartonger och annat dyligt. vill bara få ner så mycket som möjligt nu känner jag så vi kan komma häääärifrån! yeyeyey!

Imorgon blir de thai på lunchen med några från jobbet, ska bli gottit. om de nu vågar åka med mig i bilen? hahah! ;)

tjosan i trosan

Kommentarer
Postat av: micke

kommer bli så underbart i nya lägenheten baby :) älskar dig!

2008-09-17 @ 16:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0