merci

Det går inte att beskriva hur underbart det är att få somna på älsklingen bröst på kvällen, mmm! Igår blev de somsagt kräftor och spel hos mickes mamma, underbart! Sen tog vi oss en skön kvällspromenad hemåt för att sova.

Imorse vaknade jag somvanligt tidigt så jag gick ut på en promenad så micke skulle få sova ut lite. Gick iväg och köpte färsktbröd och hämtade bilen hos päronen, och sen blev de frukost på sängen för baby. Sen styrde vi bilen mot karlstad för en heldag. Införskaffade mig ett par skor, strumpbyxor och en klänning så jag är nöjd :)

Nu ikväll har vi haft mysis med film och spel. Kollade på "The Strangers". Fyfan, se den om ni vill bli rädda. men bra var den iallafall. Sen skulle micke lära mig att spela "warcraft" som de fördriver tiden med där borta i töcksfors. Skitkul, så de blir att spela imorgon igen! :)

Men nu blir de mys, bye bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0