Please please please let me get what i want


Just nu känns de så långt långt bort.. älsklingen åkte precis, så nu är de 5 nätter utan honom, igen! Usch, jag hatar söndagar och måndagar också för den delen. Jag skiter i om ni tycker jag är löjlig, men ni förstår inte hur de känns. Finns absolut ingenting värre än att sova själv, komma hem från en sketen dag på jobbet till en tom och tyst lägenhet. Hade jag valt att bo själv hade de väl varit en annan sak, men de har jag inte. Jag vill ha min man här hemma..

Låg på hans bröst och grät och grät och grät typ hela eftermiddagen/kvällen.. de är sååå  jobbigt att veta att "snart åker han, bara 2 timmar kvar". usch, den känslan. blä! Finns ingenstans jag känner mig tryggare än med honom. jag älskar dig baby!
iövrigt har helgen varit mysig som den alltid är med min man. film-mys och massa glos, me like!

Deppigt inlägg, i know. men så får de bli, för nu är jag inte de minsta glad..

Kommentarer
Postat av: Johanna

FIA, forstar absolut hur du kanner, jag har sovit sjalv i 3 veckor nu och far nu gora det i 3 veckor till. Valdigt ensamt nar man vanligtvis bor ihop!!

Hoppas allt ar bra med dig tjejen! Jag slar en signal nagon dag! Puss heeej beejan :)

2008-09-17 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0