regn regn regn

Herregud, regnet bara ööser ner. Nyss när man kollade ut var de minsann inte regn.. men det är mysigt med regn. Bara åkskan kan hålla sig borta så är jag nöjd :)

Igår var en deppdag, fy. Skönt att få prata med min gos och bara släppa ut allt, du är bäst! Du lyssnar alltid när jag behöver prata, även fast jag säger massa konstiga saker :) Meen idag är jag på mycket mycket bättre humör, men fortfarande så värker min hals och jag känner av feber. Magen är inte bra den heller, värker helatiden. usch, synd om mig. haha! Nejdå, man ska väl inte klaga.
Bara två nätter kvar innan baby kommer hem också. can´t wait! Men hade jag fått bestämma skulle de vara fredag redan imorgon, eller varför inte idag? :) ihih.
Nu har jag precis duschat och ska lägga mig framför tvn med ett glas saft, och där ska jag ligga resten av kvällen. Så får de bli.

Hejdå på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0