stay with me

idag mår jag inte bra alls.. fick tvinga mig till jobbet imorse för jag vägrar att ligga hemma. igår började jag känna mig lite dåligt på kvällen och inatt slog de ut. Samtidigt som jag var sjukt varm frös jag som en idiot.. men min lilla fisa låg bredvid mig och fick mig att må enaning bättre :)  

Idag var de jobb till 6 som gällde. Och som jag hoppades på så gick tiden fort, vilken den oftast brukar göra. Sen tog jag en promenad hem, var tvungen att få lite luft efter 11 ½ timmar.. Nu har jag mest bara tagit de lugnt.. har inte ork till något. Lämnade tvätt till mor & far som de skulle fixa åt mig så snälla som de är. 

saknar dig så de gör ont min söta. de är sååå fruktansvärt jobbigt att du inte är hos mig alla dagar. Känner mig som en skit-flickvän, och du vet varför.förlåt mig snutten.. men i helgen blir de en långhelg tillsammans tillskillnad från denna helg. älskar dig gos. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0