Trötta ben.

Idag har största delen av dagen bestått av jobb (i vanlig ordning) och sen flytt, massa flytt. Fyfan för alla trappor säger jag bara. Ligger just nu i sängen med värkande fötter och är nyduschad. om ändå min älskling kunde vara här nu..
MEN, imorgon natt kommer han hem min man. Han har tagit ledigt på fredag för att hjälpa till med flytten, så istället för att komma sent på fredag kommer han imorgon :) Jag längtar som en tok!

Mina underbara päron + broder har hjälpt till hela eftermiddagen/kvällen med att flytta kartonger och massa möbler, och de tackar jag otroligt mycket för :) Så just nu ligger jag här i lägenheten med enbart en tv och sängen iprincip. ekoeko!

Var även och hälsa på mormor en stund. Lilla, lilla mormor, vad händer med dig? Ville bara springa fram och krama henne tills de inte gick att krama längre.. men helst ville jag bara gråta. fy! att en sån stark och underbara människa bara kan falla ihop så på så kort tid? Morfar, kom tillbaka och hjälp mig!

Nu ska jag kolla klart på "so you think you can dance" och adressändra :)

Kommentarer
Postat av: liza

Var har ni flyttat ? :)

2008-09-25 @ 10:49:19
URL: http://lajzaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, roligt.. kul att göra iordning :) stort också!

2008-09-25 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0