-

Som vanligt dröjer de mycket länge mellan mina inlägg, men så får de bli :)

idag efter jobbet åkte micke och jag till karlstad, i våran nya bil :) Jag hämtade ut mina linser som jag väntat på sen i påsk. hann även med endel shopping, farligt när hela lönen precis kommit in på kontot! När vi skulle hem var de köö, lång kö, ut från karlstad så de tog sin tid att ta sig hem. Klockan 6 skulle vi åka iväg till ida som fyllde 20 förra helgen, men vi blev dock lite försenade, men de var trevligt :) blev en tidig hemfärd därifrån, så vi har legat i soffan och bara tagit de lugnt!

imorgon är de 60-talsfest sokm gäller! men innan de ska jag fixa lite hemma, ner på stan och ta en skärgårdssväng med älsklingen.. och kanske grilla? får se vad vädret tillåter :)

nighty! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0