8e April


är det inte väldigt typiskt att de regnar när det är marken här i stan? stackarna som fick stå där nere hela dagen.
Jag, marie och therese åkte ner till stan en sväng på lunchen för att fixa presenterna till agneta som fyller 65 på lördag, men vi ska fira henne på jobbet imorgon :)
Bara halvdag imorgon se är de långhelg, underbart!

Nu ligger jag i soffan med vindruvor och digestive, och här ska jag ligga resten av kvällen och bara ta de lugnt. Micke är hos jocke och kollar hockeyn så de är bara jag och astrid hemma.


Jag vill så gärna att du ska bli bra NU! du är inte värd att ha ont. du ska vara frisk, som alltid. De gjorde ont i hjärtat att höra dig gråta i telefonen förut.. som tur är var de inte så farligt som de först trodde, känns skönt! men snart ses vi ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0