Spaceman


I söndags vaknade jag upp med jordens förkylning och feber, men lyckades ändå ta mig hem till Linda dit det kom en tjej som sålde Mary Kay! de var mycket trevligt, och nu är jag en poundation rikare :) Sen resten av dagen blev de lugnt i soffan.
På måndagen mådde jag inte mycket bättre men drog mig ändå iväg till jobbet och lyckades vara kvar där hela dagen, klapp på axeln till mig! Men igår tog febern över, så vid 11 fick jag knalla hemåt till soffan.
Nu är jag LEDIG! ändå tills på måndag. känns så uuunderbart, typiskt bara att man ska vara sjuk just då.. men känner mig bättre från febern idag iallafall :)

Sen blir de nog Kd med älsklingen, ikea och lite sånt mys.

Nu ska jag fixa iordning mig. LOVE!



The killers - Spaceman.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0