8e februari


Igår var det somsagt bowlingdags och min bästa serie bestog av 85 hela poäng, inget proffs direkt men en strike lyckades jag få in allafall, haha! men det var sjukt kul, och bowling måste de bli snart igen!
Efter bowlingen åkte vi till träslottet för att bli bjudna på mat. Tonfisksallad fick det bli för mig och gud så mycket mat man fick! stället är att rekommendera iallafall, och tonfisk har jag lärt mig att äta också, vilket är ett plus!

idag ha vi fixat och trixat med alla badrummsmöbler vi köpte igår och det blir att fortsätta med det imorgon också! var även hos mamma och pappa för att kolla in hur det blev i gästrummet, mycket naajs! sen en tripp till mio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0