Bohemian rhapsody


idag hade jag noll lust med jobbet, plus att min mage jävlades med mig imorse.. men de gick över under dagen som tur var.

Efter jobbet gick jag hem till min fina en stund, sen tog jag mig en promenad som blev lite längre än jag hade planerat. Gick förbi coop för att köpa med en tidining och glass till Malin som ligger hemma och är sjuk. tyckte hon behövde något gottit och bra att läsa.. och hon verkade gilla de :)
Sen ringde jag mamma för att prata lite, men det slutade med att jag gick dit, fikade och pratade en massa.

Nu är jag hemma och nyduschad. Kollar på top model och väntar på att made in sweden ska börja, och massa mys med min fina. mmmh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0