He knows i'd love to see him


äntligen helg.. men trots de så kan jag inte sova länge på morgonen. Jag vill kunna ligga och dra mig till 10, 11 men icke icke. idag klev jag upp vid 7 och tog mig då en promenad med stavarna, uunderbart! Efter jag kommit hem har jag städat lite, duschat och ska snart börja med frukosten och sen bär det av mot karlstad.  Ska till ikea och köpa lite grejer till badrummet :)

Igår jobbade jag till sex så efter de kom micke och hämtade upp mig så åkte vi förbi hos mamma och pappa för att lämna massa kartonger. Sen maxi för att inhandla kvällsmaten som blec smörgåsar, och sen bänkade vi oss framför let´s dance. varför kan aldrig den där kitty åka ut? nåja, nångång är de hennes tur!

Ciao :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0