Kär i en ängel


igår efter jobbet åkte jag iväg och hämtade upp malin, kim och wiklund.. sen bar de av till sätrastugan för att åka bob och pulka, och fyfan va kul de var! Malin hade även tagit med varmchoklad, naturgodis och riskakor, hur mysigt är inte de?
Efter ett antal åk i backen och fikamys kom vi på idén att vi skulle åka bob efter bilen, så de fick de bli. En av oss körde, en satt i bakluckan och tog kort/filmade medan 2 satt på bobarna, haha!
tack tjejer för en underbar eftermiddag!

När jag kom hem blev de att kliva in i en vaaarm, lång dusch.. sen kom emma, malin och wiklund hit på mys. Kollade let´s dance och "när lammen tystnar", sen när de skulle åka åkte jag och hämtade upp min gos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0