let's write something down

Då var de söndag och sista dagen på ännu en helg. Jobbet väntar imorgon, men innan de ska jag till sjukan halv 9!

I fredags drog jag till gymmet direkt efter jobbet, sen knallade jag hem till mor och far där jag även mötte upp micke. Blev lite fika och massa prat. ibland saknar jag att bo hemma hos mammi och pappi. inte för att de är dåligt att bo med micke, men ni vet vad jag menar :)
Sen åkte vi hem för att inta tunnan! Dock tog de lite längre tid att värma upp den än vad vi trott så vi hann med lite wii innan badet.
De var sjuuuukt gött kan jag lova er, mindre skönt var de dock att behöva kliva upp från ett nästan 40 graders bad till kylan ute för att gå på toa. buhu! de blev 3 härliga timmar i badet sen blev de väldigt varmt och dags att stiga upp.. tiden hade vi inte koll på för fem öre så klockan blev runt halv 12 när vi klec upp. Då hade vi inte hunnit äta än så örjan ställde sig och gjorde potatisgratäng och fläskfilé, haha!

   


Gårdagen spenderades med Mali och wiklund. Blev lite förfest här sen vidare till mastis! Något fel på taxisystemet måste de ha varit igår för usch så svårt det var att komma fram! Väl framme fick vi stå i kö typ 30 minuter, DÅLIGT! inne träffade vi en massa kul folk.. sen blev jag golvad. alla knöa så jag blev buttad och fick två stoora killar över mig, haha! kände mig mer död än levande efter de.
tack tjejer för en superkväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0